P e n g e n a l a n

Sebagai muqadimah, blog ini diwujudkan bertujuan untuk mengisahkan tentang hobi terbaru teman iaitu memelihara arnab sebagai binatang peliharaan. Minat untuk memiliki sepasang arnab telah lama terbuku di benak hati. Cuma masa dan tanggungjawab saja yang tidak beberapa mengizinkan untuk teman mulakan hobi ini. Bersempena dengan nama lokasi kediaman teman di Cluster 7, Taman Putra Perdana Puchong, dengan ini secara rasminya teman namakan blog ini sebagai Cluster 7 Rabbitry. Berserta alamat laman blog rasminya iaitu http://cluster7rabbitry.blogspot.com. Semoga blog ini dapat menyajikan siri-siri pengalaman dan informasi bermanfaat tentang hobi memelihara arnab.
________________________________________________________________________________________________________________________________

1.9.11

Reban Baru Sempena Aidilfitri


Sempena bulan Syawal dan sambutan raya Aidilfitri ini, arnab-arnab teman di Cluster 7 Rabbitry telah dilengkapi dengan sebuah reban arnab. Reban tersebut telah direka-bentuk seakan sebuah rumah kampung melayu tradisional sesuai dengan tema dan suasana Aidilfitri. Selamat Hari Raya kepada semua pembaca dan pelawat sekalian.







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 comment: