P e n g e n a l a n

Sebagai muqadimah, blog ini diwujudkan bertujuan untuk mengisahkan tentang hobi terbaru teman iaitu memelihara arnab sebagai binatang peliharaan. Minat untuk memiliki sepasang arnab telah lama terbuku di benak hati. Cuma masa dan tanggungjawab saja yang tidak beberapa mengizinkan untuk teman mulakan hobi ini. Bersempena dengan nama lokasi kediaman teman di Cluster 7, Taman Putra Perdana Puchong, dengan ini secara rasminya teman namakan blog ini sebagai Cluster 7 Rabbitry. Berserta alamat laman blog rasminya iaitu http://cluster7rabbitry.blogspot.com. Semoga blog ini dapat menyajikan siri-siri pengalaman dan informasi bermanfaat tentang hobi memelihara arnab.
________________________________________________________________________________________________________________________________

29.9.11

Gambar Bulan September Siri 2: Reban Arnab

Sekadar pengisian tentang photo reban di waktu lapang. Reban arnab teman telah diubah lokasi ke tepi belakang rumah. Sebelum ini reban tersebut berada di hadapan rumah. Saja nak tukar angin dan citarasa. Boleh tahan jugalah berat reban tu nak diangkat. Kalau setakat dua orang jenuh juga nak memerah kudrat tenaga. Nasib baik pengawal-pengawal keselamatan yang menjaga kawasan Cluster 7 ni sanggup untuk tolong mengangkat. Semoga arnab-arnab teman di Cluster7 Rabbitry ni akan lebih selesa dan terhibur dengan sedikit penolahan persekitaran baru.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 comments:

  1. mana nak dpt pagar tu? mohon email saya lindaoon@ukm.edu.my

    ReplyDelete
  2. Boleh tahu mana beli pagar tu?email sy ctfazilah@gmail.com

    ReplyDelete
  3. wahhh best nya, mana nk dapat pagar jaring ni?

    ReplyDelete